Missha

Vārds Missha ir abreviatūra, un tas jāinterpretē šādi: “Miss Sexy Healthy Active”. Jebkura sieviete var būt tāda, ja viņa uzticas šim Korejas zīmolam. Turklāt uzņēmuma sauklis ir “Mīli savu ādu. Mīli savu dvēseli."

Missha vēsture aizsākās 2000. gadā. Tad tika izveidots interneta veikals, un tolaik preces varēja iegādāties tikai internetā. Tomēr tikai divus gadus vēlāk Seulā tika atvērts pirmais Missha mazumtirdzniecības veikals. Turklāt tas tika atvērts galvaspilsētas dārgākajā ielā - Myeongdong, blakus prestižu un dārgu zīmolu veikaliem. Un tas bija tikai sākums korejiešu zvaigznes uzplaukumam – jau 2005. gadā zīmols iekaroja Ameriku, ērti iekārtojoties Piektajā avēnijā Ņujorkā. Uzņēmums soļoja pāri pasaulei ar lēcieniem un robežām, iekarojot sieviešu mīlestību no dažādām valstīm. Un tas nav pārsteidzoši, jo tam ir ne tikai izcila kvalitātes un cenas kombinācija, bet arī tas garantē augstu rezultātu pēc vairākām regulārām lietošanas reizēm.

Missha zīmola produkti ir balstīti uz visaptverošu, padziļinātu ādas struktūras izpēti. Šī zīmola produkti ir rūpīgi pārbaudīti un virkne pētījumu, tāpēc klientam nevar rasties šaubas par kosmētikas kvalitāti un efektivitāti. Pateicoties augstajiem produktu kvalitātes standartiem, Missha kosmētika ir saņēmusi starptautisku atzinību. Neskatoties uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu, šo produktu galvenās sastāvdaļas ir dabīgie ekstrakti, kas ir izturējuši visstingrākos alerģisko reakciju testus. Katru gadu uzņēmums uzlabo savu produktu kvalitāti, kā arī iegulda papildu līdzekļus, lai turpinātu pētījumus. Katra produkta nosaukums tiek izstrādāts un, protams, turpina attīstīties, balstoties uz klientu viedokļiem un atsauksmēm.