The history of Whoo 


«The history of Whoo»  - “Imperatores vēsture” - korejiešu kultūra no imperatoru valdīšanas laikmeta, apvienojumā ar mūsdienu korejiešu kultūru, rada skaistuma un veselības harmoniju. Zīmols pieder vadošajam kosmētikas koncernam LG, līderim inovatīvas, augstas kvalitātes kosmētikas radīšanas jomā.
Nosaukums “ The history of Whoo ” ir balstīts uz Austrumu ideoloģiju un ķeizarienes slepeno skaistuma recepšu vēsturi. Senā impēriskā skaistuma un veselības recepte “Gongjindian” apvienojumā ar nanotehnoloģiju ieguvusi jaunu veidolu kosmētikas veidā “The History of Whoo” – “Imperatores vēsture”. Ķeizariene simbolizē sievieti kā dzīvības, skaistuma un veselības avotu.

Logotips atgādina korejiešu stīgu mūzikas instrumentu - Haegeum
Kosmētikas “The History of Whoo” pamatā ir galvenais princips – “kosmētika, kas uztur ādas līdzsvaru”. Šī nozīme tika pārņemta no tradicionālā stīgu instrumenta Haegeum, kas, spēlējot kopā ar pūšamo instrumentu, saglabā pūšamā un stīgu instrumenta harmoniju un līdzsvaru.

Ādas skaistums un veselība ir harmonija un līdzsvars.